SITE LOGO לוגו אתר

עורך דין קניית דירה מקבלן

עורך דין קניית דירה מקבלן – ניסיון רב בתחום

קנייה של דירה הישר מהקבלן היא הרבה יותר מאשר רק קנייה של דירה. הקנייה מבוצעת בדרך כלל הרבה לפני שהדירה מוכנה לאכלוס ומכאן שהקונה מלווה גם את תהליך הבנייה של הדירה, נשאל שאלות או מבצע בחירות שונות. עורך דין קניית דירה מקבלן הוא דמות מקצועית שחשוב מאד שתלווה אותו לאחר שיחליט לקנות את הדירה על מנת לסייע לו לשים לב לדברים חשובים ומשמעותיים שיכולים להשפיע גם על הקנייה עצמה, גם על ניהול המשא ומתן וגם על הסכם המכר שהצדדים יחתמו עליו. עורך דין זה יהיה בעל ידע וניסיון הן בדיני הנדל"ן והן בדיני חוזרים.

הרעך המוסף של שירות מצד עורך דין קניית דירה מקבלן

אנשים רבים חושבים בטעות שאם יקראו היטב את חוזה המכר מול הקבלן הם יכולים להסתדר לבד ולא חייבים שיהיה לצידם עורך דין קניית דירה מקבלן. בפועל מדובר בטעות גדולה שהמשמעות שלה תבוא לידי ביטוי בכספים מיותרים שהם ישלמו או בתנאים שהם לא מבינים שניסחו אותם בשפה פתלתלה. כאשר יהיה לצדו עורך דין שינהל עבורו משא ומתן, יוודא שכל האינטרסים שלו שמורים ויהווה חלק בצוות המקצועי שינסח את הסכם המכר הסופי – יש לזה תרומה גדולה גם לשקט הנפשי וגם להגנה מפני כל בעיה שעלולה להתעורר עם הזמן.

לא קונים דירה ללא עורך דין

אין זה מומלץ להתעסק עם קניית דירה (ללא קשר אם מדובר בדירה מקבלן או בדירה יד שנייה) ללא עורך דין שיהיה צמוד ללקוח ויוודא שהעסקה כשרה ומתבצעת כמו שצריך. כמו שבכל מקרה אחר יהיה שירות מקצועי מצד מי שיש לו את הידע והניסיון הדרושים – כך גם צריך להיות עם עורך דין קניית דירה מקבלן שזו העבודה שלו, זה מה שהוא עושה וזה התחום שהוא מכיר על בוריו. בזכות העזרה הזאת הלקוח יכול לחסוך הרבה כסף.

מחפשים עורך דין שילווה אתכם בקניית דירה מקבלן? פנו למשרד עו"ד כאמל אחמד ותקבלו את הליווי המקצועי הדרוש לכם עם יחס אישי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

נפגעי מלחמה

מדינת ישראל נמצאת תחת איום מתמיד של מצב חירום או מלחמה. נזקי מלחמה יכולים לנבוע מאירוע מסוים, כמו טיל שנפל ליד הקורבן, או מקום מגורים

קרא עוד >>
עורך דין תמ"א 38
עורך דין תמ"א 38

ליווי דיירים בתהליך תמ"א בעת ביצוע פרויקט תמ"א (תכנית מתאר ארצית) הכולל חיזוק, שיפוץ והוספה למבנה על פי תכנית המתאר הארצית, ישנה חשיבות מכרעת להצטיידות

קרא עוד >>