SITE LOGO לוגו אתר

עורך דין פינוי בינוי

עו"ד פינוי בינוי

פינוי בינוי הוא פרויקט התחדשות עירונית שאפשר לראות אותו מתבצע ויוצא לפועל בהרבה מאד מקומות בכל רחבי הארץ. המשמעות של הפרויקט היא הריסת מבנה שלם ובנייה במקומו של בניין חדש, חדיש, יפה, אסתטי וכזה שמבוסס על טכנולוגיות מתקדמות. כך פני העיר מתחדשים והופכים להיות הרבה יותר מתאימים למציאות הנוכחית. חשוב להבין שמדובר בתהליך שיש בו לא מעט בירוקרטיה ולכן הוא ארוך ולא פשוט ובדיוק בגלל זה צריך שיהיה בתמונה גם עו"ד פינוי בינוי ביחד עם אנשי מקצוע נוספים שמלווים את התהליך ומצבעים, כל אחד בתורו את מה שנמצא תחת סמכותו.

התפקיד החשוב של עו"ד פינוי בינוי

מכיוון שמדובר בתהליך מורכב ולא פשוט הרי שיש סיבה שצריך עו"ד פינוי בינוי שייקח חלק בצוות המקצועי שמלווה את התהליך. עורך הדין מייצג את קבוצת הדיירים או בעלי הדירות, דואג שהאינטרסים שלהם שמורים, מגיש בקשות או מנסח את ההסכמים הנדרשים וגם עומד בקשר עם מוסדות המדינה המעורבים בתהליך. כמו בכל עסקת נדל"ן או מקרקעין שחייב להיות בה עורך דין – כך גם בתהליך של פינוי בינוי. צריך אדם אחד שמכיר את התחום ובקיא בו על מנת לייצג את הדיירים ולדאוג שהתהליך כולו מתבצע בדיוק כמו שצריך. חשוב מאד לבחור בעורך דין שיש לו ידע נרחב וניסיון רב ככל האפשר בליווי תהליכים דומים.

המשמעות של פרויקטים לצורך התחדשות עירונית

מעבר להתחדשות פני העיר או הישוב גם הדיירים מרוויחים לא מעט מפרויקטים של התחדשות עירונית. הבניין שלהם יהיה חזק ויפה יותר, במקרים רבים משדרגים את הדירות בהוספת מרפסת או חדר נוסף וכל אלה מעלים משמעותית את שווי הדירות. עו"ד פינוי בינוי הוא זה שילווה אותם, ישמע מהם מה הם מצפים מהתהליך, איך היו רוצים לוודא שאכן התהליך יהיה יותר מאשר רק הריסה ובנייה אלא שדרוג של ממש וכמובן עיגון של כל אלה בהסכמים.

במשרד עו"ד כאמל אחמד מנוסים בליווי פרויקטים של פינוי בינוי וישמחו לעמוד לרשותכם בבואכם לצאת לדרך בפרויקט דומה.

עו"ד התחדשות עירונית

עו"ד התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא שם כולל למגוון רחב של פרויקטים שזו בדיוק המטרה שלהם – לשנות ולחדש את פני השטח בעיר, לעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, להיפטר ממבנים רעועים וישנים ולהתחדש גם ביופי, גם באסתטיקה אבל לא פחות חשוב – גם בביטחון ויציבות למשך הרבה מאד זמן. בין התהליכים המוכרים והפופולריים ביותר בהתחדשות עירונית אפשר למצוא פינוי בינוי או תמ"א 38 והמשותף לכלל הפרויקטים הוא הנוכחות הצמודה והליווי המקצועי של עו"ד התחדשות עירונית שחייב להיות בתמונה על מנת ללוות את הלקוחות שלו, לדאוג לאינטרסים שלהם ולוודא שהתהליך מבוצע כמו שצריך ובצורה תקינה ורציפה.

מתי פונים לייעוץ של עו"ד התחדשות עירונית?

אין זה פשוט להתחיל את התהליך של התחדשות עירונית ויש לא מעט גופים ואנשי מקצוע שמעורבים בתהליך, צריכה להתקבל הסכמה של כלל הדיירים או בעלי הדירות וכמובן שכתלות במטרות של הפרויקט יתכן שיהיה צורך בתשלומים של סכומי כסף לא נמוכים. עד שכל זה קורה עוברות לא מעט שנים אך תוך כדי אפשר גם להתקדם, להשיג אישורים של גופים ממלכתיים או להגיש בקשות שונות. חלק מזה יעשה עו"ד התחדשות עירונית ובכל מקרה הוא זה שיוביל את קבוצת הדיירים שאותה הוא מייצג. הוא יעדכן בכל שלב שעומד להתבצע וייצור קשר בכל פעם שיהיה צורך בהעברת מידע או ביצוע פעולות.

הפופולריות של פרויקטים להתחדשות עירונית

אין כמעט ישוב או עיר בכל רחבי הארץ שפרויקטים מגוונים שת התחדשות עירונית לא הגיעו אליהם ושיפרו לאין שיעור את החזות של העיר. יש הרבה קסם כאשר הבניינים יפים, חדישים וכאלה שרואים עליהם שנבנו תוך כדי התבססות על טכנולוגיות מתקדמות כפי שמחייבת המציאות הנוכחית. עו"ד התחדשות עירונית הוא הכתובת לפנות אליה כאשר רוצים לבחון את האפשרות של התחלת הנעת תהליך או כדי להבין מה המשמעות של הדברים לאורך הזמן. אחרי הייעוץ אפשר לקבל החלטות חשובות.

אנשי המקצוע בהתחדשות עירונית הם עורכי הדין במשרד כאמל אחמד ויש להם ניסיון רב בתחום זה, כמו גם בדיני מקרקעין, נדל"ן וסיוע כלכלי לנפגעי איבה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

נפגעי מלחמה

מדינת ישראל נמצאת תחת איום מתמיד של מצב חירום או מלחמה. נזקי מלחמה יכולים לנבוע מאירוע מסוים, כמו טיל שנפל ליד הקורבן, או מקום מגורים

קרא עוד >>
תביעות ליקויי בנייה
תביעת ליקויי בניה

תביעות ליקויי בנייה ליקויי בנייה הם תחום רחב ומגוון והם קשורים לא רק לנושא הבנייה או השיפוצים אלא גם לעולם המשפט ועריכת הדין. ליקויי בנייה

קרא עוד >>
עו"ד ליקויי בניה
עורך דין ליקויי בניה

נפגעי ליקויי בנייה משרד עורכי הדין אחמד כאמל מתמחה בליקויי בנייה. במשרד מספקים ייעוץ וייצוג משפטי בתחומי ליקויי בנייה, ליטיגציה מסחרית, מקרקעין, דיני עבודה ודיני

קרא עוד >>